سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسیج محلات
آجرک الله یا رسول الله-هتک حرمت به صحابه پیامبر اکرم .

بیانیه بسیجیان پایگاه شهید اکبرزاده در خصوص هتک حرمت مضجع شریف جناب حجربن عدی و جناب جعفر طیار(س)



إِنَّ الَّذینَ کَفَرُوا بِآیاتِ اللَّهِ لَهُمْ عَذابٌ شَدیدٌ وَ اللَّهُ عَزیزٌ ذُو انْتِقامٍ

محققاً کسانى که به آیات خدا کفر ورزیدند، عذابى شدید دارند و خدا مقتدرى است داراى انتقام.(آل عمران4)


آجرک الله یا صاحب الزمان (عج) ...

بازهم چهره پلید وهابیت از پشت نقاب بیرون زد و سیرت شوم خود را هویدا کرد .

عوامل سرسپرده استکبار دست به جسارت و هتک حرمت حرم کسی زدند که قرنها پیش مقابل انحراف و کج روی از مسیر پیامبر اسلام ایستادگی کرد و به جرم حمایت از مظلومیت امیرالمومنین علی (ع) توسط حکام ملعون اموی با دست بسته به شهادت رسید .

یقینا سالم ماندن پیکر مطهر صحابه پیامبر (ص) و حضرت علی (ع)  جناب حُجر بن عدی (سلام الله علیه) پس از قرنها گواهی ست معتبر بر حقانیت پیروان حقیقی اسلام و دلیلی ست روشن و واضح بر ماهیت انحرافی و بطلان جریان های ارتجاعی و سلفی .

تاسف بارتر اینجاست که تکفیری های ملعون به این هتاکی بسنده نکرده و مزار جعفر طیار (سلام الله علیه) برادر امیرالمومنین حضرت علی (ع) را به آتش کشیدند و در اقدامی گستاخانه اعلام نموده اند به این اقدامات موهن خود ادامه خواهند داد و قصد کرده اند به مضجع شریف اهل بیت پیامبر (ص) ، حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) نیز حمله کنند .

بدون شک این گونه اقدامات و خلق این غائله ها با عنایت به گفتارهای ولی امر مسلمین امام خامنه ای (مد ظله العالی) طبق برنامه ریزی مستکبران و با هدف ایجاد تفرقه میان امت های اسلامی ست .

ما معتقدیم مفتی ها و شیوخ گمراه و مرتجع که با گرفتن دلار های امریکایی – صهیونیستی مشغول صدور این فتواها و باز کردن راه برای تروریست های اجاره ای هستند ، عاقبتی جز همنشینی در دوزخ با قتله اهل بیت پیامبر اسلام (ص) را نخواهند داشت .

ما همراه و همصدا با علمای عالیقدر ، پا در رکاب و تحت لوای ولی امر مسلمین امام خامنه ای (مد ظله العالی) هوشیارانه فضای موجود را رصد می کنیم و آماده ایم با یک اشاره ، لبیک گویان عاملان این جنایت را به سزای اعمالشان برسانیم .

ای هرزه گان دوران

حرم اهل بیت علیهم السلام در قلوب تمام شیعیان است ...

پس بدانید و آگاه باشید

ما برای دفاع از حرمت اهل بیت عصمت و طهارت

سری داریم برای رفتن به بالای دار

گلویی داریم برای پاره شدن

و سینه ای داریم برای شکافته شدن ...

پس برگردید تا سربند یا زهرا (س) نبستیم ...




موضوع مطلب :


چهارشنبه 92 اردیبهشت 25 :: 5:48 عصر :: نویسنده : عابد اسماعیل زاده