سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسیج محلات

برادر بزرگوار جناب آقای حمید مهدوی دهیار محترم

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام

 

ضایعه درگذشت پدر مهربان و مومنتان  را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنیم

 

خداوند متعال روح  پاکش را با ابا عبدالله الحسین ( ع ) محشور  نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت  فرماید.مارا در غمتان شریک بدانید.

 


روابط عمومی پایگاه شهید اکبرزاده




موضوع مطلب :


جمعه 92 آبان 24 :: 10:45 عصر :: نویسنده : عابد اسماعیل زاده

پیام تسلیت بسیجیان پایگاه شهید اکبرزاده به مناسبت ایام عاشورای حسینی


محتوایات:

ایام عاشورای حسینی، یادواره ای شهیدان راه آزادی و رهایی است که چون خورشید تابان بربلندای تاریخ می درخشدوشعاع روشنی بخش وپرتوافگن شان چهره ی انسانیت را روشن می سازد.

بسیجیان پایگاه شهید اکبرزاده به نمایندگی از اهالی محترم  روستای بائوده علیاء، مراتب تسلیت خویش را به ملت شریف وشهادت پرورکشورمان ابراز داشته امیدواریم راه بلند سرور وسالار شهیدان حسین ابن علی ویاران باوفایش روشنی بخش مسیر زندگی مان قرار بگیرد.

امام حسین – علیه السلام- با هفتادو تن از دلیرمردان خطه­ی شهامت وسربلندی جان های نازنین شان را در راه ایمان، آزادی وبرابری انسانیت در راه حق وحقیقت نثار کردند و یاد واره ای جانانه ای را در خاک داغ کربلا به یاد گار گذاشتند؛  امام شهیدان  باخون خویش درخت تنومند اسلام را که می رفت زیر گامهای نفاق، دوئیت، عصبیت قومی، محبت قبیله ای و دنیا پرستی لگدمال شود،  جان تازه­ی بخشید واین خون همچنان در شریان­های جان اسلام جاری است وهرسال با برپایی مراسم های مختلف در سراسرجهان تجدید می شود.

تاریخ در بلندای ابدیت خویش قهرمانی شهدایاسوه­ی مقاومت ورشادت، مردانگی واستقامت، وفاداری و بردباری، دلیری ومردانگی را  هرگز فراموش نخواهد کرد.

در اخیر یک­باردیگر شهادت جانگذار ومظلومانه­ی شاه شهنشاه وسرور قهرمانان کربلا را تسلیت گفته از خداوند لایزال آرزومندم

بااحترام

بسیجیان پایگاه شهید اکبرزاده



موضوع مطلب :


جمعه 92 آبان 24 :: 10:31 عصر :: نویسنده : عابد اسماعیل زاده

                                                « هو الرحمن الرحیم»

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

« جنگ با دشمن برهمه مردم واجب است.اگر به جنگ تن در ندهند عذابی برای آنان پیش آید که همه مردم گرفتارخواهند شد.» امام حسین (ع)
محرم ماه خون و عاشورا ، روز قیام علیه کژی ها و ناراستی های همه ستمگران و ظالمان عالم است و حسین (ع) منادی آزادی و آزادگی، مبشر پیام دین جدش رسول الله (ص) به کوردلان و زیاده خواهان زمان خویش و همه زمانهای حال و پیش رو است. آنکه فرمود اگر دین ندارید ،لااقل در دنیای خویش آزاده باشید .
پیشاپیش شهادت جانگداز سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله (ع) و برادر راست قامت و باوفایش آقا قمر بنی هاشم (س) و هفتاد و دو تن از یاران مخلص و جان بر کفش را در صحرای کربلا تسلیت و تعزیت عرض نموده و عزت و سربلندی اسلام و مسلمین ، سلامت و سرافرازی همه خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی ایران بویژه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را از ایزد منان مسئلت می نماید.

پیام تسلیت محرم

با احترام روابط عمومی پایگاه شهید اکبرزاده




موضوع مطلب :


شنبه 92 آبان 18 :: 1:44 عصر :: نویسنده : عابد اسماعیل زاده

 

إنی لَم اَخرُج اَشَراً وَ لا بَطَرَاً وَ لا مُفسِداً وَ لا ظالماً و اِنَّما خَرَجتُ لِطلَب الِاصلاح فی اُمَّهِ جَدّی وأبی صلّی اللّهُ علیه و الهِ اُریدُ اَن امُرَ بالمَعروُفِ وَ اَنهی عَن المُنکَر وَ اسیرُ بسیرَه جِدّی وَاَبی 

 (مردم جهان بدانند که ) من به منظور شرارت و قدرت طلبی و ظلم و تعدی قیام نمی کنم من فقط با هدف اصلاح در میان امت جدم قیام نموده ام ، و اراده ام جز امر به معروف و نهی از منکر نیست و راهم نیز راه جدم پیامبر و پدرم علی بن ابی طالب است.

نفسم یک سایه پر از غم دارد
آسمان دلم امروز کمی نم دارد                                                                                                    
شاید از چشم کسی خون شده جاری, شاید
باز تقویم دلم بوی محرم دارد

 




موضوع مطلب :


شنبه 92 آبان 18 :: 1:35 عصر :: نویسنده : عابد اسماعیل زاده

  « و امرهم شوری بینهم »

مشورت یکی از ارکان مهم سلامت تصمیم گیری هاست. بنا به فرمایش پیامبر اعظم (ص) « هیچ قومی مشورت نکردند جز آنکه به بهترین امور هدایت یافتند».

جناب  آقای شیرزاد عبدی،حاج محمد رضا نصیری و شهرام مختاری

انتخاب شایسته شما  در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که تاییدی بر  وظیفه شناسی و توجه به اصل دانش محوری ، امانت داری ، کفایت، درایت و کیاست و حسن سلوک شما  برای نیل به جامعه ی شهروند مدار است را  تبریک و تهنیت عرض می نماید.

 

از ایزد منان خدمت رسانی وسیع، اهتمام به سلامت مردم در ابعاد مختلف و توجه به نیازهای اجتماعی جوانان و مناطق محروم و اشخاص بی بضاعت و توجه خاص به خانواده های شهیدان، جانبازان و ایثارگران و همه ی ملت شریف و صدیق ایران را مسالت دارد.

روابط عمومی پایگاه شهید اکبرزاده



 

 




موضوع مطلب :


شنبه 92 آبان 18 :: 1:29 عصر :: نویسنده : عابد اسماعیل زاده