سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسیج محلات

 فرمانده پایگاه بسیج پایگاه شهید اکبرزاده  با اعلام این مطلب گفت:با توجه به فرا رسیدن ایام رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه هر ساله تعدادی از بسیجیان این پایگاه در مراسم گرامیداشت این امام فرزانه شرکت میکنند.
امسال نیز همچون سالهای گذشته تعداد 20 نفر از بسیجیان شامل فعال و عادی در قالب کاروان های عاشقان روح الله در مرقد مطهر حاضر شده و  با آرمان های انقلاب اسلامی و رهنمودهای امام عزیز تجدید پیمان میکنند.
از دیگر برنامه های فرهنگی در مسیر اعزام میتوان به قرائت زیارت عاشورا،توزیع برشور به عنوان آشنایی با دید گاه های حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) و... می باشد.
شایان ذکر است ساعت اعزام زائران مرقد مطهر شام روز سه شنبه 1392/03/13 بوده و پس از شرکت در مراسم سالگرد ارتحال و بهره برداری از بیانات مقام معظم رهبری(دامه برکاته) بعد از ظهر چهار شنبه 1392/03/14  به سمت مازندران عزیمت میکنند.
لازم به ذکر است این کاروانها با مدیریت حوزه مقاومت بسیج 05حضرت عیسی (ع) برنامه ریزی و و در حال انجام است.



موضوع مطلب :


چهارشنبه 92 اردیبهشت 25 :: 6:28 عصر :: نویسنده : عابد اسماعیل زاده
آجرک الله یا رسول الله-هتک حرمت به صحابه پیامبر اکرم .

بیانیه بسیجیان پایگاه شهید اکبرزاده در خصوص هتک حرمت مضجع شریف جناب حجربن عدی و جناب جعفر طیار(س)



إِنَّ الَّذینَ کَفَرُوا بِآیاتِ اللَّهِ لَهُمْ عَذابٌ شَدیدٌ وَ اللَّهُ عَزیزٌ ذُو انْتِقامٍ

محققاً کسانى که به آیات خدا کفر ورزیدند، عذابى شدید دارند و خدا مقتدرى است داراى انتقام.(آل عمران4)


آجرک الله یا صاحب الزمان (عج) ...

بازهم چهره پلید وهابیت از پشت نقاب بیرون زد و سیرت شوم خود را هویدا کرد .

عوامل سرسپرده استکبار دست به جسارت و هتک حرمت حرم کسی زدند که قرنها پیش مقابل انحراف و کج روی از مسیر پیامبر اسلام ایستادگی کرد و به جرم حمایت از مظلومیت امیرالمومنین علی (ع) توسط حکام ملعون اموی با دست بسته به شهادت رسید .

یقینا سالم ماندن پیکر مطهر صحابه پیامبر (ص) و حضرت علی (ع)  جناب حُجر بن عدی (سلام الله علیه) پس از قرنها گواهی ست معتبر بر حقانیت پیروان حقیقی اسلام و دلیلی ست روشن و واضح بر ماهیت انحرافی و بطلان جریان های ارتجاعی و سلفی .

تاسف بارتر اینجاست که تکفیری های ملعون به این هتاکی بسنده نکرده و مزار جعفر طیار (سلام الله علیه) برادر امیرالمومنین حضرت علی (ع) را به آتش کشیدند و در اقدامی گستاخانه اعلام نموده اند به این اقدامات موهن خود ادامه خواهند داد و قصد کرده اند به مضجع شریف اهل بیت پیامبر (ص) ، حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) نیز حمله کنند .

بدون شک این گونه اقدامات و خلق این غائله ها با عنایت به گفتارهای ولی امر مسلمین امام خامنه ای (مد ظله العالی) طبق برنامه ریزی مستکبران و با هدف ایجاد تفرقه میان امت های اسلامی ست .

ما معتقدیم مفتی ها و شیوخ گمراه و مرتجع که با گرفتن دلار های امریکایی – صهیونیستی مشغول صدور این فتواها و باز کردن راه برای تروریست های اجاره ای هستند ، عاقبتی جز همنشینی در دوزخ با قتله اهل بیت پیامبر اسلام (ص) را نخواهند داشت .

ما همراه و همصدا با علمای عالیقدر ، پا در رکاب و تحت لوای ولی امر مسلمین امام خامنه ای (مد ظله العالی) هوشیارانه فضای موجود را رصد می کنیم و آماده ایم با یک اشاره ، لبیک گویان عاملان این جنایت را به سزای اعمالشان برسانیم .

ای هرزه گان دوران

حرم اهل بیت علیهم السلام در قلوب تمام شیعیان است ...

پس بدانید و آگاه باشید

ما برای دفاع از حرمت اهل بیت عصمت و طهارت

سری داریم برای رفتن به بالای دار

گلویی داریم برای پاره شدن

و سینه ای داریم برای شکافته شدن ...

پس برگردید تا سربند یا زهرا (س) نبستیم ...




موضوع مطلب :


چهارشنبه 92 اردیبهشت 25 :: 5:48 عصر :: نویسنده : عابد اسماعیل زاده